A 13 éves Bence készítette a dunaújvárosi postások táncos videóját

A dunaújvárosi 1-es számú posta munkatársai is csatlakoztak a Jerusalema tánc nevű kihíváshoz. A videót a Budafoki Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola hetedik osztályos tanulója, Szij-Pethes Bence állította össze.

Milyen feladatok hárultak rád a forgatáson?

Én hoztam, illetve kezeltem a drónt, kameráztam, és vágtam a felvételeket. Sokat segített a tizenhárom éves unokaöcsém is.

Melyik jelenet bizonyult a legnehezebbnek?

Amikor a drónnal követtem a biciklis sort a fák között.



Melyik felvételnél nevettetek a legtöbbet?

Talán a másik biciklis résznél, amikor először nyolcast, majd kört írtak le szereplők a parkolóban, és nehezen találták el a ritmust. Egyikőjük épp túl gyorsan, a másik meg túl lassan hajtott. De a végére összeállt a rendszer.

Hol találkoztál először a filmkészítés rejtelmeivel?

Néhány évvel ezelőtt részt vettem a Korda Stúdió egyik filmes táborában, és megtetszett ez a világ. Legutóbb a Művészetek Palotájában (anyukám ott dolgozik), követhettem egy forgatást. Az egyik jelenetnél kezelhettem a kamerát és a csapót is, ami nagyon nagy élmény volt.

Hogyan fejleszted a tudásodat?

Leginkább külföldi Youtube oldalakon keresek szakmai tartalmakat. Főleg a helyes kamerakezelést és a glidecam technikát (mellényre szerelhető kamera) szeretném elsajátítani. Parker Walbeck videóit szoktam követni. Profi szakember, fotós, akire felnézek. 

Ha lenne egy tantárgy, amit felvehetnél az iskolai tantervbe, mi lenne az? Mit húznál ki?

Választható foglalkozásként felvenném a médiát, ahol adott esetben olyan mélyebb ismeretekre is szert tehetnék az operatőri feladatok terén mint például a kameraszögek. Az informatikát kihúznám, mert a legtöbb esetben a tanárok a tudás átadása helyett inkább minket kérdeznek, mert - életkori sajátosságból fakadóan -, jobban értünk a gépekhez, mint ők.

Mivel töltöd szívesen a szabadidődet?

Iskola után, ha végeztem a tanulnivalóval, kimegyek a közeli erdőbe biciklizni a barátaimmal, illetve szívesen játszom számítógépes játékokkal. Lassan három éve hetente egyszer dobolni járok. 

Ha választhatnál egy filmet, amelynek te lehetnél az operatőre/vágója melyik lenne az?

A Csekély esély című amerikai vígjátékban szívesen vállaltam volna az operatőri feladatokat, mert ez a szakma érdekel a leginkább, és ott sok új technikát sajátíthattam volna el. Ha álmokban gondolkodom, akkor legszívesebben Melissa McCarthy színésznővel dolgoznék együtt. Szeretem a karakterét a humorát, és szerintem bármilyen szerep jól áll neki. Egyelőre az út elején járok, sokat kell még tanulnom. Remélem, a jövőben dolgozhatok majd nagyobb filmek forgatásán is.

Ha kíváncsiak vagytok Bence saját készítésű fotóira és videóira, látogassatok el az Instagram oldalára.

További tartalmakat, videókat a blog Instagram vagy Facebook oldalán találsz. 
Bloglovinon is megjelennek az írásaim.


Korábbi bejegyzések:

A németek is szoktak panaszkodni?

Mennyi szünidő jár egy német diáknak?

Mit tanulhatnak a dán diákok egy magyar sráctól?

Idegesít a bürokrácia? 10 + 1 tipp Németországban munkát vállalóknak? 

A dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház gyermekosztályán jártunk 

Csak érjük el a vonatot... 

Lombiktörténet Németországból - utazás egy érzelmi hullámvasúton

Így utaztunk Thaiföldre - koronavírus idején

Megjegyzések

  1. Sziasztok,
    Ügyfeleink elégedettségének kielégítése érdekében, tekintettel a hitelhez jutás nehéz feltételeire, olyan ajánlatokat tettünk, mint:
    - Iskolai hitel;
    - Pénzügyi hitel;
    - Ingatlanhitel;
    - Befektetési hitel;
    - Gépjárműhitel;
    - Adósságkonszolidációs hitel;
    - Hitel visszavásárlás;
    - Személyi kölcsön.
    Tehát miért nem próbálkozik az elégedettséggel és a garanciával. Emellett minden ügyfelünknek pénzügyi tanácsadást, pénzügyi és számviteli kézbesítési szolgáltatásokat nyújtunk megfizethető kamatláb mellett.
    Whatsapp: +33755319120
    Email: derbierservice13@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések